.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۴۷۶ دفتر روستایی پیشخوان در مازندران فعالیت دارد
شمال نیوز: مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری مازندران اذعان داشت: ۴۷۶ دفتر روستایی و ۳۰۴ دفتر پیشخوان دولت در حوزه شهری مازندران فعال هستند و ۱۸۰ خدمت از ۲۶ دستگاه عرضه می شود.

به گزارش شمال نیوز، ابوذر قرباني ظهر پنجشنبه در كارگروه دفاتر پيشخوان دولت استان مازندران از آغاز فراخوان دفاتر پيشخوان روستايي در استان خبر داد و با اشاره به تشکیل دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت : این مساله در جهت ارائه خدمات بیشتر و آسان‌تر به مردم تحقق یافت.

وی خدمت به مردم را یکی از اهداف مهم نظام اسلامی دانست و بیان داشت: این دفاتر مسئولیت بسیار خطیر و مهمی به عهده دارند چرا که نماینده دولت و خط مقدم ارائه خدمات دولتی به مردم محسوب می‌شوند.

قرباني افزود: كارگروه دفاتر پيشخوان دولت استان در نظر دارد در راستاي وظايف خود و براي توسعه دفاتر در سطح نقاط استان و جهت افزايش عادلانه خدمات دولت به مردم شريف استان مازندران طي فراخواني، تعداد ۸۴ دفتر در روستاهاي استان ايجاد كند.

مديركل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنيت گفت: طی دو سال گذشته و بر اساس فراخوان، ۲۳۰ فرصت شغلي بصورت مستقيم با تاسيس دفاتر پيشخوان ايجاد كه علاوه بر نقش كار آفريني نقش بسزايی در خدمت رساني بهتر به مردم شريف استان داشته است.

وی ارتقای کیفیت را مهم‌ترین هدف کارگروه پیشخوان دولت در مازندران دانست و افزود: تجمیع خدمات دولتی، عمومی و تمرکززدایی از آن، افزایش بازدهی و کیفیت خدمات، عدالت‌ ورزی، کاهش فساد اداری و ایجاد رضایت عمومی نیز از جمله دیگر اهداف مهم این دفاتر است.

قرباني کاهش تردد شهری، کاهش مصرف سوخت و تامین سلامت روحی و جسمی مردم مهمترین را از مزایای تشکیل دفاتر پیشخوان دولت است.مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.